化妝品以外, 其實P都好想寫多d其他野,明明呢個就係第2個腦袋來架嘛! 
本身不嬲都中意用皮袋, 好襯得來formal又得casual又得,係最怕怕有d好重果d,都未裝野就背到博頭爛掉~

呢個在英國second hand shop購入的皮包


非常好襯, 間隔方便之餘皮都十分軟熟, 不重
(不過我不是expert不知道是甚麼皮, 只知是真皮)

一直keep住都ka la ka la用下其他新袋都會再用番


Made in Italy, London second hand shop承惠£18,計番$200到

真係好中意,在second hand shop見到d野1001件都是可遇不可求

但可惜.......

皮袋漸漸敵不過歲月的洗禮


其中一條帶爛左!!!

爛前無影相, 但可隱約見到裡面d皮已霉霉地嚕


事前是這樣子的(其中一邊)

一直搵左好多地方都唔知邊到有得整,補鞋整袋果d又話無呢隻皮,同埋個位係車實左所以都幾難搞

整皮袋果d地方又真係FOR貴價皮袋(LV,GUCCI d皮牌皮袋)

幸好!!

在Kwun Tong上班的我有日放工累得濟求其去一間樓上massage,意然比我見到呢間樓上leather workshop!!

是workshop自家制皮袋皮銀包, 總知皮products也可以 (其實之前也想過報類似的workshop整野),見人地d情侶卡片套好鬼靚,不過唔知點搞搞下又唔知整咩好就無左件事lu

咁就純粹順便問一問我個皮袋有無得救

點知, workshop的老闆Angus超好人,成功幫我救番佢!!!

重要唔收我$,太感動了!



左為本身袋子, 右邊為搶救後

都好靚仔!!!

就咁睇右邊都唔知係補過,手工同塊皮都好靚,而呢個皮袋都應該是越用越靚仔果d皮

超開心, 錢買唔番的

他們的作品也好有水準

由於Angus太好人唔收我錢, 所以我都有幫襯買左個靚靚卡片套GE!



盛惠$99, 都好抵呀~

想知多d他們的資料


1 of 1 leather workshop
Facebook: https://www.facebook.com/1of1LeatherWorkshop
Website: http://www.1of1leatherlab.com/


arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kimchipat 的頭像
    kimchipat

    patc遊走泡菜國 www.facebook.com/kimchipat

    kimchipat 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()