繼之前的O'sulloc water + tea 阻斷油脂纖體粉超受歡迎
 
一路飲個肚仔都有扁到
 
宜家keep 住100ponds
 
但之前都係around 104-105(有得去ge前後)
 
不過各朋友, 客人小tips, 一定要一日3次, 飯後半小時更是最好
 
宜家O'sulloc又有一隻新野新番~~
 
(O'sulloc是韓國最大化妝品公司Amore Pacific旗下
 
姊妹品牌有雪花秀, Laneige, Etude House...)
 
 
 
而呢個新野是for便秘. 宿便. 肚谷的蘋果便便茶!!!!!!!
 
O'sulloc water + rich apple
 
 
 
P一直期待已久!!!!!!!!!!!!!!!!
 
講真
 
自從中學已經有呢個無便便的問題
 
一個星期1/2次, 有時真係好辛苦
 
係肚谷到成日都唔想食野
 
(但我本身是超貪嘴,勁中意食野)
 
識我的朋友都一定知道
 
所以亦對大部份通便方法都有d研究&經驗-_____-
 
咩野排毒美顏寶/ kilo off/ 酵精/ 纖維丸全部都有食過
 
 
(呢一刻還有在家的抗便便法寶)
 
甘油條(放在patpat的) 有試過
 
醫生亦有睇過
 
其實連洗腸有試過(很好聽的會說是浣腸水療)
 
因為在你一個星期都無得去ge情況下
 
身體係有幾多廢物積住
 
個肚超谷, 好想食野但又完全食唔到, 無胃口
 
皮膚亦都好差, 谷到成面粒粒
 
就自然咩方法都會去試
 
好多朋友都話: 你唔肥wor, 使唔使呀, 但我會覺得, 你未試過1星期去唔到你唔會知道有幾辛苦
 
 
大概是咁樣, 不過真係會幾唔舒服, 同埋長遠對身體也不好
 
同埋好貴($400幾一次)
 
個plan join左12次, 不過我最尾果次都無去到, 因為join左plan, 最尾一次一定比BA勁sell
 
(我去的是在尖沙咀連鎖集團式的)
 
而另外講番在醫院腸胃科看開的醫生
 
也開了些橙粉, 纖維粉, 乳酸箘, 醫生重教我食一隻叫all-bran 全麥維的殼物早餐
 
 
 
 
 

是超高纖的, 食用45g就有人體半日所需吸收的膳食纖維
 

小小分享: 如果你唔係好介意味道, 又有如廁困難問題, 都可以試下呢個all-bran全麥維,

 
混合鮮奶食, 都okay的, 因為真係超高纖, 平時也要配合大量開水
 
同埋每朝都要飲2杯暖水軟化腸胃
 
keep住定時食+飲好多水都可以慢慢改善番
 
不過, 味道就一般啦
 
況且要每天食呢d就冰冰ge野我也keep不到(沒恆心的傢伙)
 
而呢個O'sulloc 蘋果便便茶
 
每晚睡前30min一包
 
最好是.........味道真是超好!!!!!!
 

膳食纖維 = 8個蘋果/5個紅薯!!

 

only呢個成份都好吸引啦

 
唔難飲
 

可2飲, 其實是好似念慈um隨身包

 

方法1: 直接飲用

方法2: 溝100ml開水

 

我就比較喜歡直接飲用, 

 

味道似2寶果汁糖的味道,
 
 
超可愛的bar code
 
其實好多時呢d產品都係人夾人體質, 有時點都唔得時就咩方法都會試下
 
只係跟大家分享下我的經驗
 
以對抗便便問題都真係有d年資...(haha 並不馨香)
 
 
ANYWAY
 
 O'sulloc water + Rich Apple蘋果便便茶官方資料
 
 
 
 
藍色water+ tea健康瘦身減肥茶詳文按我
 
重點是分解油脂抗氧化, keep住1日3次, 飲完肚仔扁扁
 
 
 啡色Rich Apple蘋果便便茶 詳文按我 
 
 
重點是排毒, 肚谷谷便秘適用, 膳食纖維=8個蘋果/5個紅薯
每晚睡前30mins,7日為一療程
 

 
 紅色red cafe擊退油脂咖啡茶 詳文按我
 
重點就是油膩餐後飲
 
幫助腸道排出多餘油脂(需油膩餐e.g. pizza, hot pot後半小時內)
 
 
 
 
 
--------------
 

 

Follow Facebook/Instagram ↓ ↓ 
韓國直送代購及更多泡菜國好玩吃喝玩樂update喔( ̄▽ ̄)ノ
 
 


---------
 
 

 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kimchipat 的頭像
    kimchipat

    patc遊走泡菜國 www.facebook.com/kimchipat

    kimchipat 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()